niedziela, 22 października 2017

TEST Scharpac Elastic Nelly For Dogs

W sierpniu zostaliśmy wybrani na testerów pewnego wyjątkowego szarpaka ;)
Paczka doszła do nas we wrześniu, po jej otwarciu moim oczom ukazał się następujący widok:

Solidny szarpak w pięknych kolorach błękitno-różowo-zielono-liliowym, zakończony pachnącą piłką, oraz z rączką podszytą siateczką. :) Do tego psiaki otrzymały ciacho, podzieliłam na pół i poczęstowałam chłopaków.

Pierwsze wrażenia?
Bardzo dobre, szarpak dość mocny, solidnie zszyty i wykonany. Miałam tylko obawy, czy nie za mocny dla moich psów, ale Fox mnie przekonał że jednak nie mam czego się obawiać.
 Spójrzmy co piszą producenci o szarpaku :
Po dwumiesięcznych testach i obserwacji mogę śmiało powiedzieć, że producenci nie kłamią. 
 Rączka podszyta siateczką, co sprawia że nie odczuwamy dyskomfortu podczas zabawy z psem.
 Piłka "Sumplast", która pachnie, psy bardzo lubią ją memłać, gryźć, a ona sama w sobie nie pęka, nie łamie się, jest po prostu trwała.
Szarpak spleciony jest z kolorowych gumek, które ułatwiają psu wbijanie zębów, powoduje iż pies nie ma żadnych problemów, szarpak mu nie ucieka z pyska, trzyma go mocno. Fox Bardzo mocno się szarpał. :)
Natomiast rączka sprawia, że człowiek ma wygodę podczas zabawy z psem, albo pies. Od razu przepraszam za słabą jakość, ale zdjęcia robiłam w pokoju kiedy na dworze było deszczowo, a w pokoju miałam słabe światło. :P

Fartowi szarpak bardzo przypadł do gustu, szarpał się delikatnie, trzymając za rączkę, z drugiej strony trzymały teriery. Bardzo miło się na to patrzyło.
Szarpak był używany przeze mnie w nowych miejscach, m.in. na zawodach dogtrekkingu w Sławie, czy w parku podczas spaceru. 
Dogtrekking w Sławie
Wokoło nas były dzieci, głośno grała muzyka, a pod galerią jechały auta, motory, przechodzili ludzie. Szarpak skutecznie odwrócił uwagę Foxa, ten praktycznie wcale się nie przejmował otoczeniem, zajął się zabawką. 
Codi dumny z zabawki, bawił się aczkolwiek trochę ostrożniej w porównaniu z Foxem. :)
Fart z szarpakiem w domowym zaciszu :D

Czas zatem na podsumowanie
-warto wydać RAZ a PORZĄDNIE
-zabawka solidnie wykonana
-różna kolorystyka gumek
-bardzo dobry kontakt z firmą
-mimo solidnych testów szarpak nie ucierpiał, jedynie jedna gumka pękła na dole, bo Fox postanowił się nimi pobawić podczas szarpania :D
-podszyta rączka
-piłka dla psich fanów piłek
-zabawka dla miłośników estetycznych i niepowtarzalnych zabawek

Dla jakich psów zabawka?
-zaświrowanuch na punkcie szarpania jak Fox
-silnych psów, nawet małych jeśli są wulkanami energii
-dla psów które się nie cackają z zabawkami

Minusów nie widzę, naprawdę. ;)
Na koniec chciałabym was zaprosić do obejrzenia filmu, tam są urywki z zabawy z szarpakiem, również jak Fox się szarpał z osobą na wózku ;)

Chcecie kupić?
Zapraszam tutaj: SKLEP

W przyszłości będę chciała zakupić inny szarpak w wspomnianej firmie, jestem pewna że nie pożałuje tej decyzji ;)
PS. Po powrocie do domu szarpak zostanie użyty w trakcie spaceru z Mambą, mixem labradora, zobaczymy jak tu się sprawdzi zabawka. :D

2 komentarze:

  1. Ojacie! Świetny, i te kolory! *-*
    Na początku w moich myślach pojawiło się pytanie: ciekawe, czy rączka się nie oderwie?
    Ale jak tutaj widzę, szarpak jest w całości, więc myślę, że zabawka fajnie się zapowiada, choć sama nie wiem czy bym ją kupiła. Nie wiem, czy moja psina chciałaby się nią bawić, bo mam to samo stwierdzenie "za mocny", także... może w przyszłości sprawdzimy ten szarpaczek.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rączka u nas póki co cała, nawet teriery ją trzymały w ryjku oprócz Farta. A jakiego masz psa? :)

      Usuń