wtorek, 2 lutego 2016

TEST Szarpaka od Dogcessories Polska

Jakiś czas temu Dogcessories Polska szukali testerów do szarpaków i smyczy. Tradycyjnie zgłosiłam dwa swoje futrzaki. Nie spodziewałam się, że wybiorą nas, bo do tej pory nie udawało się nam. Jednak kiedy ujrzałam w powiadomieniach, że ktoś mnie przywołał, nadal nie sądziłam, że wygraliśmy. Ale kiedy spojrzałam na wyniki, nie wierzyłam własnym oczom :D Zostaliśmy wybrani!
Tym sposobem kilka dni później do naszego domu zawitał szarpak polarowy, żółto-niebieski, upleciony przez P. Olę, za co jej bardzo dziękujemy. :)

Co możemy przeczytać o szarpaku na stronie?
Co ja mówię i moje psy? :)





 Oto nasze zdanie :)
Szarpak jest wykonany bardzo estetycznie i dokładnie. Z etykiety dołączonej do zabawki możemy wyczytać, iż jest to zabawka dla szczeniąt oraz małych psów.
Czytając dalej dowiadujemy się, że szarpak jest ekologiczny, nie zawiera gumowych części, jest elastyczny oraz przyciąga wzrok.

I tak jest!
Zabawka jest miękka, przyjemna w dotyku, ładnie i delikatnie się rozciąga przy naszej pomocy. Niestraszny mu żaden brud, czy przeróżna powierzchnia, co zobaczycie na filmie. :)
Psy bawiły się szarpakiem na placu zabaw, gdzie jest piach, na polanie, jest trawa, błoto, krzaki, brudna woda, oraz woda z piaskiem :D
Szybko wysycha na kaloryferze, po wysuszeniu znów można się nim bawić. Spokojnie można prać w pralce, po wypraniu jest jak nowy.

W trakcie zabawy jest bardzo atrakcyjny dla psa. Figa uwielbia się szarpać z ogromną siłą. Szarpak przeżył. U Codiego wspomógł naukę przywołania, dzięki zabawce chętniej przybiegał do mnie, co mnie bardzo ucieszyło.

Nie wiem jak u innych testerów, ale u mnie Codi wygryzł jakoś srebrną metkę :P 

Cena za ten szarpak jest bardzo dobra. Kosztuje on tylko 15 złotych. :D Więc jak najbardziej się opłaca. I bardzo go polecam.

A tak w pigułce?
+ładny, miękki, przyjemny dla dotyku
+przyciąga wzrok
+cudowne kolory
+estetycznie i dokładnie wykonany
+atrakcyjna zabawka dla szczeniaka i dorosłego psa
+ekologiczny
+po rozciągnięciu szybko wraca do pierwotnego kształtu
+niska cena
+wytrzymały na wszelki brud i powierzchnie na którym się bawimy z psem

Cóż, minusów nie zauważyłam :D

A poniżej filmik z fragmentami naszych testów :)

Jeśli przeczytaliście całą recenzję i macie pytania, to pytajcie!
I zostawcie proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Bardzo nas też ucieszy, jeśli zechcecie nas obserwować :)

2 komentarze:

  1. Wydaję mi się, że cena jest nieco wysoka, bo jeżeli mamy potrzebne do tego rzeczy, to zrobimy go dużo taniej :)

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny szarpak jaki zrobiłam sama, był na obozie, z materiałów, które dostałam, więc nie wiem. Aczkolwiek jeśli doliczyć mega mocny splot itd to chyba całkiem dobra cena :)

      Usuń